Darebák jeden



Dala jsem na vaše rady a šla jsem s Jonáškem na velikánskou louku ( dříve lány )
natrhat kopřivy na očistný čaj. Vybavila jsem se igelitkou a kuchyňskou chňapkou.
Všude tady rostou kopřivy, jsou jich mraky, ale blíž k polní cestě jsou očurávané pejsky.
Vydali jsme se dál od cest. Už při chůzi jsem zjistila, že tam kopřivy vůbec nevidím.
Chodila jsem asi půl hodiny a kopřiva ani jediná. Jen moře pampelišek.
Říkala jsem si, kam se ztratily, vždyť mně z procházek přišlo, že jsou všude.
Dali jsme se kolem potoka a nic.
Vraceli jsme se po protějším břehu potoka zpět - tedy já jsem se vracela.
Darebák Jonáš mně utekl přes potok a pádil opačným směrem do vesnice, odkud zněl
štěkot psů za ploty.
Mohla jsem se uřvat : " Jonáši, k noze! Jonáááši k noze! Ty darebáku, však počkej,
nepustím tě dom! Dacane jeden ! Jone, k noze! " takto jsem křičela do všech světových stran.

A jak jsem se tak otáčela, co nevidím - kopřivy a ještě docela malé!
Vrhla jsem se na trhání, až jsem měla igelitku plnou a začala jsem zase řvát :
Jonáááši, vracíme se domů ".
Tráva byla vysoká a mokrá, boty jsem měla promáčené. Naštvaně jsem jsem si slibovala,
že s ním nebudu celý den mluvit.
Najednou Jonášek klusal vedle mě, ale na protějším břehu. Bezstarostně mával ocáskem.
Mračila jsem se a několikrát jsem ho ujistila, že se moc zlobím.
Doma jsem mu dala kokinko = léky na srdce a páteř zabalené v šunčičce a on zalehl
a ještě pořád spí.


No, jo, jsem slabá. Je to přece jen můj miláček plyšáček.

Jdu pracovat na zahradu.

Mějte se krásně a děkuji za návštěvu Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....