Divný den


Mám spoustu fotek z posledních třítýdnů, zážitků a námětů mám habaděj,
a přesto se necítím na psaní článků.
Jdu z extrému do extrému, na jedné straně šťastná a na druhé nešťastná a netečná.
Jsem strašně unavená a nevím proč. Všechno mě bolí.
Usínám i při čtení vašich článků, hlava mi padá a já usínám a pak sebou trhnu.

Neprobere mě ani procházka s Jonáškem. Asi mám nízký tlak, takto jsem usínala
i jako školačka a pak i v práci. Psala jsem na psacím stroji a hlava mě spadla na klapky
a spala jsem velmi tvrdě a když jsem se probudila, měla jsem na obličeji otisk klávesnice.
No, hrůza, zatajit se to nedalo. Kolegové mi říkali, že už to stejně skoro všichni ví,
byl se na mě podívat i ředitel. Kupodivu nic neřekl, ale já jsem se styděla.

Dnes jsem šla pracovat na zahradu a pak jsem vyfotila některé kytky.














Nevíte, jaká kytka z toho vyroste ?


,,


Děkuji vám za vaše komentáře a za to, že jste přišli na můj blog.

Přeji vám dobré dny Dáša


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....