Mám nový NB




Tak už jsem mezi vámiÚžasný ( ten emotikon je mi dost podobný Úžasný). KonečněSmějící se

Nechci to zakřiknout, ale tento týden byl pro mě velice příjemný.
Minulý čtvrtek jsme se dohodli, že se podíváme na babičku v Brně. A protože jsme jeli
tím směrem, rozhodla jsem se, že pojedu na Slovácko s Jonáškem a chvíli tam zůstanu.
A jsme tady!

V pondělí jsem hned naklusala ke klukům, kteří prodávají počítače a pomáhají mně
zkrotit to, co zkoním na počítači. Taky u nás ve dvoře parkují.
Pomoc oboustranně vyhovující.
Můj cestovní netbook je kaput a manželův NB zcípnul úplně ve středu.
Přitom můj nebyl tak starý - z roku 2011, moc tedy nevydržel, asi se tyto malé netB
schválně vyrábějí na krátké funkční období. NB manželův byl starý osm let. Asi už
tím věkem měl právo na odpočinek.

Doporučili mně značku DELL a objednali mi ho a druhý den přišel ze skladu.
Dva dny potom nahrávali aktuality a seřídili ho tak, jak mně to bude vyhovovat.
A nastal čas učení, pečlivě mně vše ukázali a odpověděli i na mé dotazy a předvedli.
No, co vám mám povídat ! Než jsem došla domů ( přes tři! baráky), už jsem pochybovala,
že to nebude jen tak. Taky že nebylo.

Když jsem si přečetla vaše články ( bylo jich 242 + normální maily ), bylo půl druhé v noci.
Ráno jsem zjistila, že na NB svítí připojení. A běžela jsem ke klukům. Druhý den jsem běžela zase
a zítra poběžím zase. Nezapamatovala jsem si, k čemu slouží čtyři čtverečky a X nebo D.
Mačkala jsem je v domnění, že se mi vypne NB, ale kdeže. Vypnu jen internet a dál
nenajdu "vypnout", ačkoli tam je a ukazovali mi to. Budou si myslet, že jsem magor. Jsem!

Nenašla jsem ani dírku na vložení simkarty z mobilu a z foťáku!
Potřebuji je vyprázdnit, protože v mobilu už mám 263 fotek a ve foťáku 2 568.

Mám W8.

Pomůžete mi někdo pomoct ? Co říkáš, Vendy ? Ty jsi psala, že máš W8, že ?


Děkuji vám hrozně moc za to, že vůbec jste, čtete moje články a píšete komentáře.

Mějte se fanfárověSmějící se.

Ze Slovácka zdraví Dáša


P.S. Koupila jsem si taky bezdrátovou myš, kdo se má pořád tahat s kabely!
A ten obraz! na těch starých bylo všechno do šeda, myslela jsem,
že už tak špatně vidím. Manžel taky zvětšoval neustále velikost písma.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....