Můj notebůček




Dnes vám chci představit mého nového miláčka notbůčka.
Zrovna před chvílí mně trvalo asi půl hodiny, než jsem zjistila, kam se mně schovaly
nově stáhnuté fotky z foťáku. Už jsem byla vykolejená, foťák prázdný a fotky nikde.
Našla jsem je úplně na jiné divně pojmenované složce úplně jinde, než jsem si vytvořila
novou složku. Toto mě velice dráždí, mám ráda všechno pohromadě, přesně tam, kde to má být

Doufám, že toto už snad byl poslední problém, který mě překvapil.




NB je tenký, obrazovka se neleskne ( to byl můj požadavek),
z odlesků mě bolí oči.

Snad se teď zase rozběhnu s článkama.
Mám toho na srdci hodně, protože na Slovácku mě potkala dvě velká překvapení.
Velice a velice milá překvapení.
Jsem šťastná jak blecha.

Děkuji vám všem za vaše dobré rady a komentáře.

Přeji vám vše dobré a veselé a radostné Velikonoce.

Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....