Templštýn a keramika




Už vloni jsem vám na blogu ukázala keramiku, kterou vyrábí kamarádka Luďka,
manželka našeho spolužáka.
Začala se šperky a poslední roky přesedlala na keramiku.
Snad všichni spolužáci si koupili její betlém a tři krále.
Každý si vždy něco koupí.
Když v sobotu odpoledne rozloží Luďka svoje výtvory na stoly, seběhnou se všichni jak supi.
Připadám si jako na trhu, je tam hodně hluku, jeden mluví přes druhého.

Fotilo se trochu hůř, protože bylo kvůli dešti šero a světlo v jídelně je dost chabé.





Všimněte si, že vpravo hnědá a vlevo žlutá slepička zobají.







Tyto motivy jsou glazované z obou stran.
Vykoupila jsem jeden motiv ( takže už tady je málo kusů).






Tento velký svícen jsem si loni objednala ( už byly všechny tehdá prodané ),
letos koupila.






Na podzim se sejdeme v Telči, kde bude Luďka taky prodávat, ale to bude už nový projekt.

Líbilo se, líbilo ?

Mně se líbí, že se krásně ochladilo, v tomto počasí si libuji, včera už bylo vedro pro mě neúnosné.

Mějte se všichni fanfárověSmějící se

Zdraví vás Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....