Templštýn - sraz spolužáků



Krásný letní den vám všem přejiÚžasný

Kdo čte můj blog delší dobu, tak ví, že každý rok ve stejnou dobu máme sraz
z vysoké školy pod zříceninou hradu Templštýn, kde se scházíme od druhého ročníku školy.
Och,och,och, ten čas tak utíká. Všichni jsme se shodli na tom, že si připadáme stále mladí
a u řeky Jihlávky se chováme jako studenti. Pořádně se zasmějeme a děláme různé kravinySmějící se.

Vyčistíme si tady hlavu, jsme spolu šťastní a svobodní. Máme všichni báječnou náladu, sbíráme
bylinky a placáky, a to i kluci. Ani déšť na tom nic nezměnil.

Cítím se báječně a zdá se mi, že se přímo nadnáším a pořád se široce usmívám.Nabíjí mě ta setkání
pozitivní energií.
Prostě to byla zase parádaSmějící se

Je tam čisté prostředí vhodné pro živočichy i sbírání bylinek.
Já jsem uštipovala špičky výhonků ze smrku. Byl tam jediný u jedné chatky.



I chráněným mlokům se tady moc daří.








úplně nový typ Renaultu a taky nové auto naší spolužačky
No, není to nádhera,
/plně jsem se do něj zamilovala, ach...

Mějte se všichni tento týde krásně letně a radostně
Dáša


Moc děkuji za vaše moc milé komentáře,
jsem ráda, že vás mámÚžasný


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....