Bojácný pejsek


Vracím se do dubna, kdy přijela dcera s celou rodinou na návštěvu.
Rozhodla jsem se, že si chci dceru i zetě a vnoučat užít, nebudu vařit a půjdeme
na oběd do restaurace kam mohou i pejsci.
Zároveň s námi přišli také manželé s pejskem.
Do patra vedly široké bytelné dubové schody a oni na ně zamířili.
Manželé vyšli nahoru, ale pejsek zůstal pod schody.
My jsme měli stůl vedle schodiště, tak nás ta scéna zaujala.
Mladá paní se vrátila dolů a lákala pejska, aby šel za páníčkem a tahala ho za obojek,
ale ten se ani nehnul, jen jí olízl obličej.
Byl to takový dobráček.
Pak sešel pán dolů, vzal pejska za obojek a táhnul ho za neustálého chválení nahoru
a paní ho hladila.
Vyšel jen předníma nohama na první schod a okamžitě se otočil dolů na podlahu.
Pániček s paničkou mu dali čuchnout velkého kusu pečeného masa a šli pomalu
po schodech nahoru a lákali ho. Kdepak, seděl pod schody a jen na ně toužebně
hleděl a začal, chudáček, kňučet.
Naštěstí se uvolnil malý stolek vedle schodů, tak to vzdali a sedli si k němu.
Požádala jsem je, zda si ho mohu vyfotit.
Pejsek mi olíznul foťák, vrtěl ocáskem a položil si na moje nohy tlapku a nechtěl se fotit.
Drbala jsem ho, koukali jsme se z očí do očí, ale fotit se ne a ne.
Tak jsem odešla.
Když jsem viděla, že se sklonil nad miskou, přišla jsem znovu.
A podařilo se mi ho vyfotit.
Báječný pejsekUsmívající seSmějící se


Vidíte, jak zavírá oči, že jsem na něho vyzrála.
Určitě si myslel : " no tak dělej, když už ti pózuju ".



Jonášek celou dobu pozoroval to velké zvíře zpoza stolu
a byl ticho jakoMrkající pěna.


Přeji vám všem, kteří budete číst tento článek,
slunce v duši

Dáša





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....