Jahodové a bezové šílenství



Minulý pátek jsem vařila dvě jídla - jedno na večeři místo obědu pro manžela a druhé na sobotu
na faru, protože tam veškerý čas patří zahradě a sadu.
A byla jsem tak šikovná, že jsem si o rozžhavenou pánvičku popálila ruku. Postříkala jsem
popáleninu Aloe Vera.



Jonášek několi dní nemohl spát a trpěl v této poloze.

Někomu jsem v komentáři psala, že máme na našem pozemku 15 keřů bezu,
ale při sbírání bezu jsem zjistila, že je jich přes třicet.
U stodoly, za stodolou, u bývalého chlívku pro kozy, okolo zadní zahrady
a v sadu tvoří živý plot.



Rozkvetlé bezy vypadají nádherně.
Jsou jak nevěsty.




Vidíte tu tajemnou branku z louky ?
O ní věděl první JonášekMrkající




Naloženo v autě - koupené jahody a natrhaný bez - i tom pytlu.
Trhala jsem bez přes tři hodiny a na slunci mně zrovna nebylo nejlépe.
Měla jsem už velkou hromadu květů i květů s listy,
Když v tom přišel manžel a že mi přinese žebřík, protože obrovské květy jsou vysoko.
Podívala jsem se na něho vyvalenýma očima a utírala si pot z čela,
protože mi tekl do očí, ačkoli jsem měla bavlněný šáteček.
Raději nic už neřekl a odešel. Asi ho zarazil můj rozpálený obličej.

A v pondělí jsem začala vařit džem. V kuchyni jsem měla 29,5°C.
Ve středu vpo páté hodině odpoledne bylo hotovo, konečně!
Vařila jsem ze 16 kilo.


V úterý jsem napsala manželovi sms, aby hodně pil.
On je nepoučitelný - nemá prostě žízeň a takto mě trápí 35 let.
Jojo, měli jsme 35 výročí od svatby!

Vidíte čas, kdy jsme si psali, a to pil jen dvě kávy a jinak nic.
Já už se ani nerozčiluji, stejně s ním nehnu.
Napsala jsem mu druhou sms a prosila ho, ať pije vodu,
že se bojím, aby nezkolaboval.
A on mi odepsal :

Jen jsem si vzdechla. Přece ho nebudu nutit,
To by bylo křiku a strašně by se naštval
s tím, ať ho neotravuju, že to vím už tolik let.
Tak co s ním?
Radši ať je klid.


U nás svítí slunce, ale je trochu chladněji - 26°C. Sláva.

Mějte se všichni fanfárově
a s Usmívající se

Dáša










Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....