Květák po studenu


Jak nastanou vedra, nemám chuť na teplé jídlo. Vymýšlím různá studená jídla.

Toto jídlo je velice rychlé.

Ingredience :

Květák ( podle počtu osob veliký - já jsem pro nás dva dala půl obrovského květáku )
Zakysaná smetana - já dala 330 ml
Vejce - podle chutě - dala jsem uvařit na tvrdo dvě
Rajčata- podle chutě
Salám - jakýkoli
Pepř
Sůl

Uvaříme květákové růžičky, zchladíme a vidličkou pomačkáme.
Chladné smícháme se zakysanou smetanou, osolíme, opepříme.
Zarovnáme do hlubší mísy Velikosti dle počtu strávníků ( hloubka asi 3 cm.)
Nakrájíme v libovolném množství na měsíčky vejce a rajčata, uprostřed ozdobíme salámem, šunkou apod.




DOBROU CHUŤS vyplazeným jazykem

Dáša


P.S. Jonášek je na tom zase ještě lépe, ale ještě mu padá zadeček a nezvedne nožičku při čurání.
Nesmí ještě chodit, ale už má utěkácké úmysly. Chtěl vylézt na schod a skutálel se zpět.
Moc mu už chybí procházky. Mně taky. Pořád ho nosíme.
Držte nám pěsti, my to zvládneme! Moc se snažíme. Děkujeme vám všem za podporuUsmívající se
Nechci to zakřiknoutMlčícíAle už udrží třetí den močUsmívající se




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....