Soutěž u Helenky


Zaujala mě soutěž vyhlášená Helenkou Sychrovou a rozhodla jsem se přihlásit.

Fotografováno bylo v červenci 2013 mobilem ( nový foťáček jsem dostala až v srpnu téhož roku).

Vstupní dveře mají svoji patinu, moc se mi líbí, mám ráda staré odrbané věci.
Venkovský toskánský a provensálský styl - dnes se označuje jako vintage styl.
Ovšem tyto dveře byly poničeny a upravovány domácím rádoby kutilem asi před 30 lety .
Dveře budou opraveny tak, aby nebyly vidět amatérské zásahy.
Dostanou i nový nátěr, který, doufám, se brzy zase deštěm oprýská.
Dveře byly natřeny kdysi sytě zelenoubarvou a časem a povětrnostními vlivy
získaly vzhled provensálského venkova.







Součástí dveří je dělené okno - pohled z vnitřku -
obrůstá břečtanem.


Okna stejné budovy jsou špaletová,opatřená vnitřními okenicemi a nádhernými původními kličkami.




Okno na schodech vedoucích do sklepa -
opět zarostlé břečtanem.


S tímto článkem se přihlašuji do soutěže u Helenky.

Přeji vám všem příjemný víkend a moc vám děkuji
za vaše komentáře.
Velice mě vždycky potěší.

Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....