Dvůr na faře



Z posledních tří týdnů mám nafoceno tolik fotek, které vám chci ukázat.
A také mám spoustu zážitků, o které bych se s vámi ráda podělila.
Ale mám i hodně práce a k tomu péče o Jonáška mi zabere hodně času.
Děkuji vám za milé komentáře a přiznávám se, že všechno nestíhám, ale snažím se
a přitom dělám neúmyslné zásadní chyby - např: utopila jsem verbeny v truhlíku.
Truhlíky stály na parapetu, který byl výše a já jsem do něj neviděla a zalévala a zalévala.
Verbeny uhnily - truhlík byl plný vody! Naštěstí pelargonie přežily.

V úterý v noci po příjezdu domů jsem zalila kytky a rajčata v květináčích a džberech
omylem teplou, spíše teplejší vodou, a zjistila jsem to, až jsem zalévala poslední tři.
Ani jsem se na ně nebyla podívat, protože se bojím, že jsem je skoro spařila.
Takže takto já vyvádím!

U fary máme pozemek rozdělený na travnatý dvůr se dvěmi jabloněmi, jednou moruší,
černými bezy a s mnoha květinami, za ním leží zadní zahrada s lékařskými pivoňkami,
stromy a záhony, před farou je velký sad..

Nyní vám s dovolením ukážu kvetoucí dvůr v červnu:





Tuto růži jsem předloni zasadila u zdi dvora s tím, že ji přesadím k bráně místo růže, která mi umrzla téhož roku.
Ona však rostla jako z vody a ani ne po dvou letech je velikánská a nechci ji zničit,
zůstane tedy u zdi a k bráně koupím novou. Ani jsem netušila, jakou krásu jsem koupila!





Měli jsme hodně jahod. přesto jsem přikupovala na džem. Děti mně teď zasadí odnože do obalů a ony zesílí a
na konci srpna až počátkem září je přesadím na jiný záhon.







Dvůr je chráněný suchými zídkami ( vysokými ), farou a velkou stodolou, měří 12OO m2.


U nás druhý den s přestávkami prší. Bylo to zapotřebí. Byla bych ráda, kdyby také tak pršelo na Slovácku,
půda je je tam úplně popraskaná suchem. Ale zase nemají plíseň na rajčatech, svědčí jim
horko a sucho a jsou vynikající chuti. Není nad to, sníst čerstvě utržené a vyhřáté rajčátko. Mňam!

Mějte se všichni nádherně

Dáša



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....