O Jonáškovi a i o faře

Včera jsme byli s Jonáškem u u pana doktora, který byl rád, že se Jonášek zlepšuje.
Pan doktor nám nabídl, že ten den přijde učit terapeutka zájemce na reflexní terapii
pro nemocné pejsky s pohybovým ústrojím. Samozřejmě, že jsme na to hned kývli.

Po dvou hodinách jsme se dostavili k terapeutce.
Na podlaze místnosti byly položené dvě deky. Položila jsem na jednu Jonáška.
Ne, ne, deka byla pro mě, Jonášek musel na podlahu.
Obě jsme si klekli a přišel pan doktor, klekl na zem a hladil Jonáška po hlavičce,
aby se uvolnil.
A paní mi ukazovala, jak budu postupovat : ostříhané nehty ( ty mám krátké vždy ),
palec musím mít v článku ohnutý, protože jinak by špatné držení odnesla moje krční páteř,
Jonášek by měl ležet na zádech.
Místa, kde budu mačkat reflexní body označila na nožkách Jonyho černým fixem.
Za její asistence jsem se naučila vyhledávat body a vysvětlila mi a ukázala na Jonym,
jak bude on reagovat.
Když to budu dělat špatně, neublíží mu to, ale nebude to mít léčivý účinek.
A nakonec mi vše napsala a zakreslila na papír.

Myslím, že s časem na tom budu tak, jak v prvních deseti dnech, kdy jsem osm hodin
denně hladila Jonáška po zádech.
Do včerejška jsem s ním rehabilitovala tak 4 hodiny za den.

Já věřím, že Jonáškovi reflexní masáží pomohu.
Ale nastal problém - nemohu najít bod C Křičící


Takto se na mě Jonášek smál, když jsem mu říkala, že o něm napíšu do blogu článek pro vás.


A ještě přidám nějaké fotečky z fary, co je nového.

Uklízeli jsme první omítnuté a vymalované místnosti.
Celá léta jsem si představovala, že stěny budou vymalovány barevně, tedy aspoň některé.
Nyní jsem dospěla k bílé.
Toto jsou dveře ke kuchyni.

Toto jsou dveře do budoucí knihovny. Vyklízeli jsme odtud nábytek - tedy manžel vyklízel, já nemohu nic tahat kvůli očím.
Já jsem vyklízela oblečení, knihy, umývala dveře apod.

Tento stůl mám moc ráda. Je po manželově prababičce a má nádhernou patinu.
Vůbec nevíme, kam ho dáme, protože potřebujeme velký stůl aspoň pro 12 lidí.

Jednokřídlé dveře jsou všechny hotové, ještě jsme nekoupili kliky.

Fara a stodola jsou zabezpečeny.

Dlažba v kuchyni a původní prkna. Prošlapaná, červotoče jsem postříkala hned po koupi fary Lignifitem.

Tak to je dneska všechno.
Mějte se všichni parádně.
Dáša









Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....