Lotosový květ


V létě máme rádi odlehčená a rychle udělaná jídla, při horkách studená.
A také podle toho, kolik máme práce na zahradě, protože vaření mě zdržuje.

Veliké masité rajče rozříznu na osminy, ale nedoříznu až dolů, musí zůstat pohromadě, nesmí
se rozpadnout, raději nechat na spodní části rajčete asi 1,5 cm nerozříznuté.
Rukama květ pěkně pomalu rozvětvíme a dovnitř dáme libovolnou náplň :

vajíčková pomazánka, rybičková, domácí vlašský salát ( může být samozřejmě i kupovaný ),
křenová, česneková, no prostě ta, kterou máte rádi. Já jsem dala tuňáka ve vlastní šťávě,
nahoru rozčtvrcená vejce a posypala strouhaným sýrem.

Pokaždé je jiná varianta podle toho, co mám ráda ( třeba i pom. s kabanosem ) a co mám v ledničce.
Teď mě napadla i tvarůžková pomazánka.

Vypadá to dobře a chutně.




K rajčeti jakékoli pečivo, já jsem opekla toasty.
Dokud jsou domácí rajčata, hodí se jídlo na večeři nebo na obloženou mísu.


Dobrou chuť vám přeji
Dáša




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....