Mám líné tělo i myšlení



Snažím se od posledního článku napsat jiný, ale sotva sednu k počítači, mám hlavu prázdnou.
Dokonce jsem si říkala, jestli se k blogu ještě vrátím.
Jsem sama se sebou nespokojená. Najednou na mě padl splín a nechuť mluvit se známými okolo mě.

Do minulé středy jsem žádný problém neměla a naráz BUM.
Měla jsem těžké sny.V široké rodině nastal čas řešení vážné situace a mě požádali o pomoc.
Udělala jsem to ráda a nelituji toho, protože jsem si náhle uvědomila, že nejsem nejstarší
z rodiny a jsem šťastná, že jsme se zase skoro po čtyřiceti letech našli. Já jsem vysoce přecitlivělá,
to je můj velký problém.
Věřím, že vše dopadne dobře v jejich prospěch. No, spíše doufám, na konečné rozhodnutí nemám vliv.
Ale tři noci jsem z toho nespala.

Výše uvedený den jsem se také dozvěděla, že moje kamarádka od první třídy už přesně před rokem
zemřela. Její maminka byla moje nejmilovanější paní učitelka na prvním stupni základní školy.
Ještě jsem se ještě nesmířila s Majčinou smrtí a teď Soňa.

Kde jsou ty šťastné roky, kdy jsme sice o smrti veděli, setkali jsme se s ní v příbuzenstvu, na pohřbech sousedů
a známých.
Nepřemýšleli jsme o ní a ani o stárnutí. A vůbec o tom, že se to může stát i nám.
První spolužák nám zemřel ve druhém ročníku na gymnázium. Pak dva na vysoké.
Už 15 let se stala smrt častou součástí mého života, už spoustu spolužáků, kamarádů a kamarádek
odešlo z tohoto světa. Po každém dalším úmrtí hodně vzpomínám na všechny a je to pro mě těžké.

Možná, že když jsem se ze svých pocitů vypsala, bude mi lépe.

Včera jsem stáhla z foťáku přes 1200 fotek z prázdnin. Bude to trochu trvat, než to dám dohromady.
Prázdniny utekly jak voda. A naše vnučka A. jde do 1. třídy! Velký zlom v životě malého človíčka!

Asi pět týdnů mi chodily zprávy do pošty na spam. Minulý týden jsem omylem všechny " spamy "
vymazala a pak mně začaly zprávy chodit správně do doručené pošty.
Jen kroutím hlavou, pro mě je to jako " něco se děje mezí nebem a zemí ".

Děkuji vám všem, kteří si čtete moje články a těm, kteří i následně komentují.
Velice si vás vážím. A také mám z vašich komentářů moc dobrý pocit a cítím vaši podporu nebo radost
ze společného sdílení.

Přeji vám krásné a šťastné poslední prázdninové dny
Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....