Výlet s dětmi

Vnoučeta se rozhodla, že by chtěla jet do středověkého městečka Botanicus v Ostré nad Labem.
Na velkém pozemku se nenachází jen středověké městečko, ale i zahrada rozdělená do mnohých sekcí:
odpočinková, bludiště, vyvýšené záhony bylinek, záhony na saláty ohraničené stříhaným buxusem
ve stylu klášterních zahrad, rozsáhlé zeleninové záhony, květiny, skalky, stromy.
U všech rostlin jsou cedulky s popisem o jakou rostlinu jde.

Cestou jsme se zastavili ve vyhlášené cukrárně v Lestkově u Turnova.



Přijeli jsme do Ostré a děti s dědou, že mají hlad. I mně už kručelo v břiše.
Zašli jsme tedy do hospůdky, která je zařízená v retro stylu a výborně tam vaří.
Na zahrádce už nebylo místo, tak jsme byli vevniř a úplně sami.
Děti se honily mezi pevnými paravány.

Rozdat mikiny, kdyby se ochladiloÚžasný Bylo velké vedro, ale co kdyby, že?
Nejstarší střílí z luku a šlo mu to moc dobře.


Rýžování zlata.

Tato paní ( velice sympatická dvojice ) střílela taky z luku a nešlo jí to.
Potkávali jsme je skoro pořád v každém řemeslnickém domečku.
A Pepa ( nejmenší ) mi hlasitě pokaždé šeptal : to je ta paní, co neuměla střílet.
Paní se smála a já jsem jí í říkala, že děti, co na srdci, to na jazyku.
A obě jsme se smály nad upřímností dětí.

Pletení přívěsku - čtyřlístku z drátků.

Výroba bylinkového mýdla - tady byla také ta paní a zase se dozvěděla, že neuměla střílet.

Ražení mincí - tady jsem málem ohluchla, když do razící trubky nakonec bouchnul kovář.


Tady jsme se honili a hledali se všichni v bludišti.
Jednou, když jsem číhala s foťákem, jsem přistihla paní, obě jsme se lekly.
Ale za ní byl zbaběle schovaný vnouček.

Mezi tím jsem si zašla i vyfotit kvetoucí skalky a až tam jsem slyšela ječení dětí, když je někdo objevilSmějící se.
Bylo tam více dětí s rodiči.
Vydrželi se s dědou honit skoro hodinu.

Byl to moc fajn výletÚžasný

Taky si někdy hrejte

Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....