Moc přemýšlím


o všem možném, co bych měla hodit za hlavu.

Pochybnosti se mně vtírají do mozku a ne a ne odejít.
Nejčastěji mě tyto " skvělé " myšlenky přepadají při vaření.
Škrábu zeleninu, smažím cibulku, míchám vařečkou a přitom zrychluji pohyb ruky s vařečkou a
v hlavě mně rotují otázky všeho druhu.
Například : co jsem řekla, co jsem všechno měla říci, co jsem vůbec neměla zmiňovat a co jsem
neřekla.
Nejvíc zuřivě míchám nebo krájím v případě, když jsem vzteklá, že jsem nedotáhla něco do konce a
neřekla vše, co jsem chtěla. Prostě mi to vše došlo až následně.
A nadávám si nelichotivými názvy.

Další neřešitelné otázky řeším při poslouchání radia, sledováním zpráv a čtením novin.
Nasávám je jako houba a " v duchu řeším ".

Největším problémem pro " mé rádoby řešení " je, co se stane s naší civilizací,
bude-li to pokračovat tak rychlým a ještě třeba už zítra rychlejším hrůzu vzbuzujícím pokrokem?!

Co budou dělat lidi, když se vše zrobotizuje ? nebudou moci nic dělat, budou se nudit,
budou agresívnější, bude válka ? už začala třetí světová válka ? Já si myslím, že ano.

Bude u nás ještě krásná zima se sněhem ?
Přejde zima hned v léto ?

Bude dost vody pro všechny?
Začneme jíst červy a mravence ? budou nás škrábat v krku?
Nepozvracím se z toho ? A co čokoláda, ta mi bude moc chybět!

A nic z toho výše uvedeného nemohu ovlivnit!
Mohu ovlivnit jen to, co se týká mě.

Poslední dobou si říkám, že to přeháním s mými komentáři, že jsou moc dlouhé
a tím odstrašující. Toto trable se objevuje v různých časových intervalech a
mezi tím píšu komentáře dlouhé pomalu jako článek.
Musím vás s nimi obtěžovat!
Pokaždé si říkám : jen tři věty a pozdrav. Ale pak mně napadá spoustu asociací, myšlenek
a rozběhnu se s psaním.
Myšlenky mně jdou rychleji, než mluvím. Musím se přiznat, jsem taky ukecaná!
A kolikrát jsem si už řekla " mluviti stříbro, mlčeti zlato" !
Jo, jo, jsem nepoučitelná.
Dnes jsem si na procházce s Jonáškem řekla: " musím se ukáznit a basta fidly!

Máte to taky nějak podobně ? Aspoň něco ?

Mám vás ráda a čtu všechny vaše články.
Omlouvám se, že všem hned nepíšu komentář z důvodu nedostatku času.
Že by to bylo mými komentáři, že se vyčerpám po třech, čtyřech komentářích ?

Přeji vám slunce v duši

Dáša


P.S. Tyto " miliónové pochybnosti " mě napadají tak 2x do roka - na jaře a na podzim a nebo,
když se děje něco hrozivého.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....