Pošťák zvoní jednou a .....


pak vám nezbývá než si jít vyzvednout zásilku na poštu.

Vyzvedla jsem si lehoučkou obálku s měkkým obsahem.
Rozbušilo se mi srdce, bude to to, na co jsem čekala a nemohla se dočkat.
Ale musela jsem na otevření čekat až dojdu domů.
Bylo mokro, měla jsem tašku a na vodítku Jonáška, který mě táhl s čumáčkem při zemi.
To by nedopadlo dobře.

Doma jsem se ani nevyslékla, hodila tašku na zem a Jonášek musel čekat na chodbě,
až mu přijdu utřít tlapky a bříško.

Opatrně jsem otevřela obálku a vyndala celofánový pytlík s něčím velmi jemným.

A pak úžas a velká radost. A volala jsem jo, jo,jo, to je přesně onoÚžasný
Paráda.

A teď vám ukážu tu náááádheru......




Asi mnohé z vás uhodly, že jsem obdržela hedvábnou ručně malovanou šálku od Vendy ( eumedidas).

Vybrala jsem si ji intuitivně z ukázek šátků a šál na Vendině blogu.
Objednala jsem ji a obratem byla šálka u měSmějící se


Vendy, moc a moc Usmívající seděkuji

Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....