Adventní čas a Vánoce u nás




Vítám vás v novém roce a přeji vám, aby tento rok byl pro vás štastný.

Jsem vám vděčná za vaše komentáře a maily a přání blízkého uzdravení.
Velmi jste mě potěšili.
Vím, nepsala jsem již dlouho, ale vaše blogy nebo emaily jsem všechny četla.
Omlouvám se, že komentáře píšu velmi sporadicky ze zdravotních důvodů.

A teď již veseleji a s fotkami:

Začátkem adventu mám narozeniny a dostala jsem několik krásných kytic,
stihla jsem vyfotit tu poslední

Vůbec jsem nepoznala, že jsou to okrasné kapustyUsmívající se


Od Mikuláše jsem dostala


Manžel měl bohatou nadílku. Mikuláš se nade mnou smiloval a nechal mi nadílku vedle v pokoji.


A postupně jsem začala zdobit dům. Děti přijely ( tentokrát i se sestřenicí ) a moc mně pomohly s lineckým.
Vlastně ho vykrajovaly samy a dávaly na plech a já jen hlídala troubu.
Vytvořily přáníčka pro všechny z rodiny a pokračovaly se zdobením.
Holčičky zpívaly písničky a pak všichni koledy.
Každý zvlášť mně předváděl(a) svoje připravené vystoupení na školní besídku.
Byla jsem s nimi tři dny sama, manžel byl na služební cestě.
Moc krásně jsme si to spolu užili.
Večer jsme se nacpali do naší manž. postele a vyprávěli jsme si o našich předcích.
Velice je vše zajímalo, neustále se na něco ptali a musela jsem přinést i album.
Prostě balada.





Tohoto papírového ptáčka vyráběla dcerka ještě ve školce.






Na Štědrý den měla moje dceruška 35. narozeniny.
Narodila se v 7,20 hod. Byla jako panenka.
Sestřičky ji říkaly " princezno".
V každý narozeninový den mých holčiček jsem naměkko a vzpomínám.





Jonášek také dostal dárečky. Kromě jiného neónově svítící kostičku na obojek, aby ho bylo v noci vidět venku.

To malé červenobílé puntíkaté je moje neteř Anetka. Švagr žehlí naší dceři košili.
Úplně náhodně jsme se sešli zase na víkend po Vánocích v Brně u švagrové.
Sebral nám žehličku z rukou, že tady žehlí on.

Navštívili jsme ještě babičku a pak rodinu mého bratra, který si vzal manželovu sestru - takže jsme šva-šva.

Manžel měl dovolenou, takže jsme se dětem plně věnovali ( dojídali jsme zbytky ).
Užili jsme si spoustu radosti, výletovali jsme a hlavně si manžel mohl přispat a odpočinout si.

Teď by mohlo napadnout aspoň půl metra sněhu, aby se děti mohly na prázdninách věnovat sportům a aby byla krajina čistě bílá a překrásná!

Mějte se všichni fanfárově, hodně na vás myslím
Dáša


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....