Náš domácí miláček




je náš Jonášek.
Jonáška jsme si jako štěňátko přinesli z útulku před devíti roky.
Takže je vám jasné kolik je mu let.
Jonášek je velice radostný pejsek, říkám mu " ty jeden vrtichvoste",
neustále totiž vrtí ocáskem.
Jen mi oko jentak sjede na něj,
vrtí ocáskem ostošest a málem mu upadne i zadeček.

Když byly ještě děti doma nebo když přijedou vnoučátka,
stěhuje se v noci po všech postelích,
Aby nikoho neošidil o svou přítomnost.
Už jsme doma jen dva, má tedy krátkou cestu.
Jen se vsune pod jednu nebo druhou peřinu.
Vůbec jej nevnímáme a nevíme kolikrát byl u koho z nás.
Když večer usínám, leží přilepený k mému boku a hlavičku má buď
pod mým krkem nebo na mém koleni a olizuje tělové mléko na mém koleni.

V obýváku nejraději spí na opěrce pohovky, kterou máme pod oknem.
Nic mu neujde. Zdá se,že tvrdě spí, ale jakmile naproti vyjde černý jezevčík
na procházku, vylítne jak čertík z krabičky s obrovským štěkotem.
Okno je oslintané, ale zakažte mu skákat po okně.
Jednak je neuhlídatelný a jednak vlastně hlídá.
Taky rád spinká v " domečku".

Má takovou starou mnou šitou deku a když sedím na pohovce u počítače
( jako třeba teď ), přitáhne deku, já ji dám na sedák a on se pod ni zahrabe
a přilepí se ke mně a hlavičku mi dá na klín.

Ani nemusím snad psát, že je velikánský mazel a rád si hraje.
Od jeho nemoci s páteří také vyžaduje pochování - šťouchá do mě tak dlouho, než
jej vezmu do náruče, a to pak kontroluje, co tady píšu do blogu.Přímo nesnáší , když čteme noviny.
Každému skáče do klína, aby se mu někdo věnoval.
Krásně si hraje, s námi, ale i sám. Šťouchne balonek čumáčkem,
nahraje jednou tlpapkou druhé tlapce a pak se to opakuje.
Nakonec se pod stolem převalí na záda a balonek si přidržuje packama a jemně ( zatím ) ho okusuje.
Když na zahradě je nás víc, tak stojíme v kruhu a Jonášek nám postupně nahrává.
Nikdy se nespletl.
A kromě toho skoro celý den spinká.
A jak chrápe!!!




Kdo někdy čte můj blok, tak asi ví, že Jonášek v květnu ochrnul.
Fotografie nejsou z doby nejtěžší.
Začínají od července 2014.




Ještě nesmí moc chodit. On už měl potvůrka utěkácké úmysly.
Ještě mu ani nešlo vystoupit na obrubník chodníku, vždycky se svalil.


V této poloze spinkal ještě o prázdninách. Ulevoval zádíčkám.

V září už spinká jako miminko.

Kitty, vidíš kostičku na krku ?
Jsou v ní baterky, večer ji zapneme na procházce a svítí neónově.
Taky by mohla blikat, ale to by ho rušilo v čmuchání po zemi.
Chudáček, určitě by se cítil jako vězeň.



Takto vedle mě spinkal v křesle včera.

Poslední 4 fotky jsou z dnešního týdne.


Právě Jonášek odkráčel spát do ložnice a zalezl si pod přehoz na postel.
Stačil mně říct, že ty lidi, kteří si jej budou prohlížet, pozdravuje

Haf !

a já se připojuji s přáním pohodového víkendu.

Dáša






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....