Ohlédnutí za II. polovinou roku 2014



Druhá polovina roku , hlavně prázdniny, byla bohatá na zážitky.



Červenec a srpen

PRÁZDNINY


Vchod do basiky na Velehradě na Svaté Cyrila a Metoděje.



Druhý sváteční den - Jízda králů v Hluku.


Dolní část kroje.






Ostrá nad Labem - razení mincí a malá část bylinové zahrady.
Děti to tu mají rády.

V krásné hospůdce mimo areál Botanicu. Vnučka vyrábí " mochito ".




Kopec Kozákov s dětmi. Tady lidé hledají často rubínky.
Let rogalem absolvovala starší paní než já, dostala jej jako dárek na Vánoce.
Bylo nádherně. Muselo to být nádherné proletět se nad krajinou a vesnicemi.


Na pouti s dětmi.


Koupili jsme kličky na nová okna na faře.


Září


Vnučka jde do první třídy. Aktovku, penál a láhev na pití jsou s jejíma oblíbenýma tučňákama.


Luhačovice


Poutní místo Sv. Hostýn v Hostýnských vrších




Jízda veteránů Slováckem .




CIAF - výsadkáři. Je hodně těžké složit pečlivě obrovské padáky. Já bych to nedokázala.





Slavnosti vína. Několik set krojovaných šlo 3 km do UH.Vynikající zábava, radost, smích, vynikající burčák kromě jiného
a večer ve Slovácké búdě cimbálka. Zpívali jsme ostošest a pili víno. No, řeknu vám, prostě paráda.


Výstava květin a kotlů na topení v Lysé nad Labem. Tady jsem nakoupila jarní holandské cibuloviny.
A kvůli teplé zimě mně nějaké už vyhrabala toulavá kočka.


Svěcení nového kostela.
Zase hodně krojovaných. Nedostali jsme se dovnitř, bylo narváno
a na prostranstvích před kostelem nás bylo tak 700set lidí.



Děti u nás, kluci hrají hokej. Bylo vedro.



Říjen


Koncert mojí milované Joan Baez.





Děti u nás, šili jsme zvířátka ( ještě tam chybí liška), nejstarší vnouček a vnučka už šijí pěkně .
Vnučka nakreslila zvířátka a udělala šablony.



Listopad



Vnučka měla narozeniny.










Tančící tramvaj.
Báječná atmosféra. Kartičky jsem dělala sama pro celou rodinu a přátele dcer.



Prosinec




Advent v Drážďanech. s rodinou dcery.


Prosba vnučky k Ježíškovi.


Knihy před balením pod stromek.


Koupila jsem růžovou kvězdu.



Jonášek vám posílá pozdrav.


Mějte se všichni fanfárově.

Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....