Waldorfský salát




V letošní příšerné zimě nezimě ( už vlastně druhý rok po sobě )
se všechny bacily těší dobrého zdraví a hojně nás navštěvují.
Mnohé z nás bacily převálcovaly.
A proto budeme spolu proti ním bojovat, co říkáte ?
Překládám vám recept na salát, který máme moc rádi ( no, manželovi míň,
nemá rád ořechy a já jsem si nevzpomněla ).



WALDORFSKÝ SALÁT


4 stvoly řepíkového celeru jemně nakrájené
4 jablka se slupkou nakrájené na kostičky
200 g hroznů bílých a červených smíchat
120 g nasekaných vlašských ořechů
280 ml majonézy ( já jsem dala 2 lžíce delikátní jemné majonézy a zbytek jsem doplnila zakysanou smetanou
4 lžíce lehce našlehané sladké smetany
šťáva z jednoho citronu


Já jsem se s tím moc nepárala a vše jsem nakrájela na kostky.
Žlutou smetanu jsem jen do pěny trochu našlehala v hrnku ruční metlou.


Měla jsem jen zelené hrozny.


Protože už máme scvrklá jablka, tak jsou bez slupky a salát je bledý.
Ještě jsem přidala rozinky.
Toto už je zbytek, ten jsem snědla druhý den.


Obrázek z kuchařky - salát je barevnější o červené kostky jablka a červené hrozny.

Salát dát aspoň na půl hodiny do ledničky. Celer ztratí svoji aromatickou chuť a je naopak velmi šťavnatý.


Přeji vám

dobrou chuť

dáša




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....