Milí návštěvníci



Milí a malí.
Každý den je pozoruji dalekohledem z okna nebo přes foťák.
Na zahradě blízko šípkového keře mají krmítka a
v nich slunečnicová semínka a pověšené lojové koule.
Na trávník také před krmítkem rozhodím slunečnicová semínka.
Nakrájela jsem i jablka, která mají rádi kosi.
A věřte nebo ne, ale letos jsme vidělije jeden párek kosů.
Asi jim nevyhovuje letošní zima.
Jinak máme každou zimu hodně kosů zobajících jablíčka.
Až do této zimy.
Kam se poděli?






















Na zahradě se objevil predátor, seděl a číhal.
Kontrolovala jsem ho při vaření.
Byla to vlastně kočička, která má pruhovaný ocas jako tagr a je manželova oblíbená.
Dost dlouho se k němu chodila pomazlit, ale před týdnem si manžel
postěžoval, že ho přepadla zpod keře a dorážela a prskala na něj nepřátelsky.
To já mám oblíbenou kočičku, která je menší, je přítulná a má barvu pěny na espresu.
Obě kočky jsou tulačky.
Tady tu zákeřnou jsem asi po půl hodiny pozorovala
pak jsem otevřela okna a volala huš, huš a tleskala.
Ona se ani nehnula.
Měla jsem po ruce svetr a razantně jsem s ním mávala,
ale trvalo skoro pět minut, než odkráčela.
Vznešeně.



U nás je zima a studený silný vítr.
Příští týden má být tepleji.

Přeji vám všem slunce v duši

Dáša


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....