O všem možném




No, toto, každý den jsem si říkala, na to a na to napíšu článek.
A najednou tady hledím na prázdnou stránkou a dumám, o čem jsem to vlastně chtěla psát.

Venku je zrovna obrovská bouřka s blesky a pdají kroupy.
Říká se, že jak se přežene první jarní bouřka, je konec zimy.
Sotva jsem dopsala větu, svítí ostré slunce z černých mraků.

Abych tady nepletla páté přes deváté, začnu minulým týdnem.

Šicí stroj už funguje, v jeden den ráno, když jsem přišla do obýváku, stroj byl vcelku!
Spravil mi jej manžel.

Raději jsem si pro všechny případy cívku se serepetičkami vyfotila, abych příště věděla !


Pekla jsem na večři 2 pizzy, každou s jinou náplní.
Také si při pečení hrajete? Je to jako hraní v písku.




Byli jsme se podívat na konvoj amerických vojáků.
Zážitek velmi příjemný, měla jsem radost.










Včera celý den hodně hustě pršelo a vichr hnal déšť šikmo,
Z procházky jsme přišli s Jonáškem mokří jakobysme plavali v rybníku.
Večer byla krásná obloha.






Ráno hustě sněžilo. Padaly velké vločky.





Dnešní počasí bylo hodně proměnlivé - sníh, lijáky se střídaly se sluncem,
padaly kroupy, byly bouřky s blesky a silným hřměním a zase slunce a pak zas liják.
Vichr ohýbal stomy v " pase" a já jsem s obavou hleděla na sousedovy smrky,
které měly tendenci se vyrvat i s kořeny.
Dole jedna z bouřek.





Bouřka je pryč a slunce ostře prosvětluje náš obývák i zvědavého Jonáška.
Při bouřce si lehnul pod mé nohy.
A za deset minut zase velký liják a kroupy.



Velká radost i starost.
Mladší dcera se dostala na Cambridge University.



V pondělí po posunu času jsem vstávala v půl paté ráno a celý den jsem byla jak omámená.
Usínala jsem skoro i v chůzi.
Písmena mně před očima splývaly a večer jsem usnula jak špalek.
Probudila jsem se na konci seriálu Mentalista a okamžitě jsem usnula
a pak jsem se probudila, když odcházeli naši mladí kolem půlnoci.
Ráno jsem se dnes vzbudila o půl deváté letního času.

Pokud jste dočetli až sem, tak jste hrdinové

Srdečně vás zdravím a buďte veselí a šťastní

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....