Knihy pro malé i velké


Minulý víkendmi přišel katalog knih z knižního klubu.
Tentokrát jsem tam objevila knihy, které mě zaujaly.
Většinou totiž knihy v klubu vycházejí se zpožděním i půl roku po té,
co už jsou na pultech obchodů s knihami.
A můžete si ji vypůjčit už v knihovně.

Vybrala jsem knihy, které již znám nebo kterými bych chtěla podarovat děti,
anebo ty, které bych si chtěla přečíst sama.


Františka Nepila miluji. Velice laskavé příběhy.
Nejen pro děti. Opravdu kásné dětské počteníčko.

O E. Petiškovi a R. Dahlovi se nemusím vyjadřovat.
Naše vnoučata jejich knihy milují.

Přitažlivé a humorné čtení :



O Francouzkách od této spisovatelky jsem četla několik báječných knih.
Jde o pohled Francouzky na život Francouzek, které si umí vzít z každého okamžiku života to nejlepší.

Klasika :
následující knihy patří mezi mé oblíbené





Novou knihu Murakamiho si také určitě přečtu.
Nastíněný obsah mě velice láká. A mám jeho knihy ráda.
Tři knihy ruských klasiků určitě znáte.



Pro milovnice románů dle skutečnosti :








O síle měsíce a tajemství mysli

Knihu mám už léta - výborně zpracované téma.




Zaujala vás některá kniha ?
Přeji vám pohodové dny a moc děkuji za báječné komentáře.
S Mrkající dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....