Neviňátko


p

Každé ráno vstanu, jen se za manželem zaklapnou dveře, abych mu nepřekážela,
provedu očistu těla a uvařím si kávu.
Dokonce i rádio si pustím potichu, abych ho nerušila.
Jonášek se pod peřinou ani nehne, má ještě půlnoc.
Podívám se na došlou poštu a jdu odnést hrníček od kávy do dřezu, a to je pro Jonáška signál, že má vstávat.
Protáhne se a přiběhne s vrtícím ocáskem a hned spustí knikot.
V ulici od začátku roku hárá už čtvrtá fenka.
Plete se mi od nohy, obchází mě dokola a neustále kviká a zvyšuje hlas.
Moje nervy jsou za tento týden díky jeho chování nadranc.
Když mu chci nasadit obojek, točí se jak kača v čepici, je to fuška chytit mu vůbec hlavičku.
Trefit se do dírky obojku je pro mě normálně těžké, ale když tak vyvádí, nemám žádnou šanci dírku najít.
A v tom je zakopaný pes. Při boji s roztouženým Jonáškem mu pořád něco přikazuji, zakazuji a zvyšuji hlas.
Jsem už zpocená jak myš. Pak ho chňapnu a letím ven.
A zapomenu klíče v zámku zevnitř a zabouchnu dveře.
A v tu chvíli vím, že klíče jsou vevnitř.
Naše procházka trvala šest hodin, neb ve městě, natož doma, nikdo nebyl.
Ještěže jsem měla mobil ( to se mi také stává, že nechám doma mobil i klíče )!
Manžel na služební cestě na druhém konci republiky, dcera má službu v práci.
Dobrá situace.
Poznávám úplně nová místa v okolí města v přírodě.
Ve tři hodiny jsem byla hladová jak vlk - nesnídala jsem.
Nohy mě bolí a jsem unavená. A Jonášek běhá jako frčka.
Jsme na velikánské louce v jiné čtvrti, než bydlíme, když zmerčil pejska.
A letěl, jako když do něj střelí. Křičela jsem, ani se neohlédnul.
A já letím za ním, krtičinec nekrtičinec pádím a křičím.Nic.

Naštěstí měl pejsek paničku, která byla tak hodná a počkala na mě.
Jonáš však můj běh považoval za hru a kličkoval po louce jak zajíc.
To mě rozčílilo na nejvyšší míru a vzápětí jsem na něj zařvala,
ať si tam zůstane, že se moc zlobím a nebudu se s ním bavit.
Zastavil se, ale na zavolání PÁN nepřišel, musela jsem za ním.
Opravdu vyčerpávající procházka a vůbec skoro celý den.


Takto chcíple se táhl domů bez zastávky!




No, věřili byste tomu, že toto malé roztomilé zvířátko, úplné neviňátlo, tak zlobí ?
Lump a dacan je to !





Všem vám posílám srdečný pozdrav ( ze Zeměkoule )
Moc mě těší vaše komentáře, děkuji vám.
Mějte se krásně
dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....