Tip na četbu



Nedávno jsem vám dala několik tipů na knihy z Knižního klubu. Mezi nimi byla i kniha Francouzky zrají jako víno.
Četla jsem předchozí knihy o životním stylu Francouzek ( včetně receptů ) od spisovatelky Mireille Guilianové,
které se mi velmi líbily, a proto jsem si koupila i výše uvedenou knihu.
V této knize se věnuje dámám po padesátce až do sta a prozrazuje tajemství, jak neztratit šarm.
Je zajímavé, že velká většina žen ve Francii ještě nepropadla hysteriím ze stárnutí a nepodléhají vlně botulinových injekcí
( botulin je jedovatý ) a plastických operacím k odstranění vrásek, přijímají stáří jako velkou výzvu k přírodní péči o sebe samu. Volí potraviny, které prospívají pleti, hodně chodí rychle, jezdí rády na kole ( nerady sportují a nechodí do posiloven ), dbají na správné držení těla, oblékají se stylově, ale ne draze, potrpí si ale na pěkné a tedy dražší kabelky, boty a spodní prádlo ( to nejvíce) než ostatní oblečení.
Tato kniha je vlastně shrnutím toho, o čem psala v předešlých knihách s přihlédnutím na potřeby starších žen.
Spisovatelka je v důchodu a nabízí vlastní strategii, jak stárnout důstojně.
O Francouzkách je obecně známo, že o sebe pečují a přizpůsobují svůj život danému věku s přirozeností a šarmem.
Závěr pro mě : kniha mi nic nového nepřinesla.


Tyto knihy se mi líbily víc, velice dobře se četly a dozvěděla jsem se spoustu zajímavostí o životě Francouzek.

Děkuji vám za vaše komentáře, které přijímám s velkou radostí,
a také děkuji těm, kteří si přečetli něco z mého blogu.

Mějte se všichni krásně, teple jarně
dáša




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....