Na Slovácku I




Moje milé blogové kamarádky a kamarádi,

už jsem se vám dlouho neozvala, ale je to tím, že už jsem čtvrtý týden na Slovácku.
A tady se pořád něco děje.
Budu o všem po částech referovat, protože se mi tady nedostává času na nic,
jen na výlety, setkání se spolužáky a kamarádkami ( kamarády ), masáže, chození s Jonáškem na dlouhé procházky,
vyrábění sirupů, koncerty apod. Také mám spoustu věcí k vyřízení.

Miluji to tady, každou píď země!

Přijela jsem sem koncem dubna a vše krásně kvetlo.

Tato předzahrádka se mi moc líbí, bohužel není moje.



Poraďte mi, prosím : ty modré kytičky jsou zvonky ?
A co ty žluté a ty chmýřité ?
Ty jsem ještě neviděla.
Přízemní mrazíky v dubnu zasáhly rozkvetlé pivoňky.
Milovaný tamaryšek, škoda, že kvete tak krátce, už je celý zelený.

Kachničky na řece Moravě, kde jsme s Jonáškem trhali jitrocel.
Je ho tam hodně, mohla bych tam trhat celé týdny a v čistém prostředí.
Všude rostl i kostival.



Jonášek žral neustále ostřici a pak si lehl kus ode mě do stínu pod dřevěnou lávku.
Také pil z okraje příkrého svahu z řeky Moravy.

Té trávy sežral strašně moc a druhý den jsem s ním šla ráno na procházku.
Šli jsme do města velkou oklikou, aby si mohl počuchat a označkovat vzkazy psích kamarádek a kamarádů.
Pak jsem něco nakupovala a jak tak procházíme pěší zónou, vidím, že se za ním něco táhne už od schodku obchodu.
Měl tak příšerný průjem, teklo z něho skoro po celou cestu domů.

Tak takto to tady s Jonáškem vedeme a spokojeněžijeme.

Všechny vás srdečně zdravím z božského kraje plného vinohradů

dáša










Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....