Slovácko II



Myslím, že to bylo 13. 5., s Jonáškem jsem šla nakoupit výborné pečivo, hlavně pagáčky z Vlčnova.
Ve Vlčnově a v Hluku se vyrábějí a pečou ty nejlepší pagáčky na světě.
Víte, co je pagáček ?
Malý koláček o průměru asi 2,5cm, těsto je několikrát vyvalované, plněné tvarohem,
na koláčku se udělá důlek širší a do něj se vloží povidla a pak se pagáček posype hustě drobenkou.
Při pečení se v koláčku objeví prázdný otvor nad tvarohem.
Jde o lahůdku z nelahůdkovatější - jeden do pusy, kde se rozplyne a jde přímo do ledvin
( Kája Mařík ). Mana nebeská Úžasný

Bylo ještě dost brzy ráno, ale na náměstí se napojovaly dráty k podiu, rostly stánky jak houby po dešti a
nakonec i dva obrovské stany.
Okolo pobíhali pořadatelé a lepily na stojany lamp plakáty. Zeptala jsem se, co se děje.

Majáles.

Najednou se ze všech ulic vyrojioa sousta mladých lidí a čekalo se na studentský průvod.
( Za nás byl Majáles zakazán. Viděla jsem ho v dětství v letech uvolnění 67, 68 a pak spadla klec.)

Odpoledne jsem se na náměstí vrátila na třetí hodinu, neboť má vystoupit očekávaná skupina,
kterou jsem na živo nikdy neviděla. A zadarmo.
Pod lipami za podiem jsem viděla jejich velké slunečnicově žluté auto s názvem skupiny. A jsou tady.
Ale pořád jsem nevěděla, kteří z těch lidí jsou ti praví.
Představte si, že ani nevím, jak se jednotliví členové jmenují. Jsem velká ostuda!







Mně blbnul NB, další fotky se mi nenahrály, ale z foťáku zmizely.
Šlo o fota předešlá před těmito. Prostě to nechápuKřičícíPlačícíZamračený

Proto zpěváka v modrém tričku ani jejich auto vám nemohu ukázat.
Hrom aby do toho praštil!Zamračený

Víte o jakou skupinu jde ?

Přeji vám příjemný víkend

dáša


P.S. právě teď ve 22.15 hod jsem fotky našla. Ale jejich auto vám ještě neukážu, zatím hádejte ?

Konec hádáníSmějící se Přiznávám, že kdyby lidi tak neřvali názec kapely, také bych nevěděla o koho jdeNerozhodný






Vše prozrazenoSmějící se

Dobrou noc

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....