Květná zahrada IV skleník


Musím se vám přiznat, že úplně první po zaplacení vstupného jsme vlezli do skleníku.
Rozhledli jsme se po prázdném prostoru a zklamaně jsme odešli.

Po prohlídce celé zahrady jsme se ještě jednou v něm stavili -
a ejhle, co jsme před tím neviděli!
Náhradou za letnící se rostliny byly zde naaranžovány
skupiny jiných rostlin.
Také zde zůstaly některé, které by asi nepřežily letnění.




To je krása, že? Bohužel nevím, jaký má název.

Tady by mě zajímalo, jaký bude mít květ tvarově i barevně.
Kdybyste tam někdo jel a květina by kvetla, dejte, prosím,
foto do vašeho článku.


To je asi obdoba vánočního ( velikonočního ) kaktusu,
který kvete mimo uvedené termíny a má květů snad milion.









Je pozoruhodné, že někdy člověk nevnímá a nevidí tu krásu okolo sebe.
Ale stačili jsme to napravit.

Buďte všichni šťastní a pěkně si užívejte letních dnů
dáša

P.S.Zítra si jedeme pro děti, hurá!Smějící se
Vždycky se na ně moc těším a zjišťuji si, kde a kdy se budou konat nějaké akce pro děti v okolí.
Mně ovšem není dáno se na něco těšit. V úterý mně začaly bolet uzliny, uši a v krku a ve středu už celé tělo.
Aby to nebylo málo, zablokovala se mi páteř od pátého obratle až dolů mezi lopatky. Užívám ibalgin, piju
šalvějový čaj a jdu pracovat na zahradu. Mějte se fajnÚžasný

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....