Květná zahrada v Kroměříži a Čestný dvůr III.



Tady vám předkládám vyluštění hádanky,
kdo bydlí ve voliéře z předchozího článku.
Ještě nikdy jsem neviděla v okrasné zahradě voliéru se slepicemi, mysleli jsme si,že tam
budou bydlet pávi.
Musí to být asi nějaké vzácné slepice, určitě je nechovají pro masoUsmívající se
Všechny vypadaly jakoby patřily do šlechtického stavu.
I bělostní holubi ) já špatně vidím, ale tady jsou dva a pak byl taky páreček u stropu na bidýlku.
Asi poslové dobrých zpráv, protože takoví krasavci nemohli nosit jiné zprávy.
Ptáci se špatně fotili, mříž byla hodně hustá.






Ještě jednou ty zkroucené větve stromů - pohledy do koruny.








Mezi okrasnouzahradou a Čestným dvorem byla zídka porostlá přísavníkem a podél ní byly květinové záhony - překrásné.
Je mi líto, že se mi sem nevejde větší fotka,
protože na té původní velké z foťáku jsou ty macešky úžasné - v barvách i velikostí a kombinace barev byla úchvatná.

Ohromné dva starobylé skleníky navazují na budovu a ohraničují čestný dvůr.
Jeden skleník je studený a druhý vyhřívaný.
Rostliny ze skleníků dali vyletnit na dvůr.
V tomto skleníku je občerstvení, jinak je prázdný.
Je přístupný i ze zadní části parku.


Druhý skleník - po příchodu z průjezdu s pokladnou napravo.
Litinové lavičky by se mi doma na zahradě líbily.

Nebojte, příště jeden příspěvek a už s Květnou zahradou skončím.

Mějte se fanfárověÚžasný

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....