Začátek prázdnin





Vnoučata přinesla vysvědčení již v pátek 26. 6. ( zatím starší vnuk a vnučka ).
Nejmladšího to čeká příští rok.
Vysvědčení byla výborná( no, nechte mě pochlubit, mám z nich jen radost ).

A jeli jsme si je vyzvednout u nich doma.
Potkali jsme se tam i s mladší dcerou.



Mladší dcera se dostala na další postgraduální studium na universitu v Londýně.

Jeli jsme s nimi přímo na faru :








Na dvoře jsme našli ptačí miminko.
Ale kde má rodiče?
Máme všude tolik hnízd!
Nakonec manžel vzal žebřík a ptáčátko vložil do jednoho z hnízd v břečťanu.
Asi to nebyli jeho rodiče, ale důležité je, že se o něj začali starat.
Byla to pro nás velká radost.



Vnouček hledá na zahradě poklad, a proto se rozhodli, ž eho pojedeme hledat na kopec Kozákov.




Fotila jsem ze spodu, kdepak na rozhlednu v tom horku.


Také jsme si odskočili na promoci naší nejmladší dcery.
Přijeli i jejich rodiče a dceřin přítel.
Byli jsme na slavnostním obědu v restauraci.

Samozřejmě jsme zase navštívili řemeslné městečko, bylinné a zelinářské zahrady,
a hlavně bludiště Botanicus.



Posledním výletem bylaa rekonstrukce bitvy na Chlumu.

Pane jo,fotky a článek mě úplně vysílily.
Psalal jsem jej 6 hodin!
Srdce mně bije jak blázen.
( no, radši, když bije, že?)

Všem vám i sobě přeji v noci vytrvalý deštík a aspoň přijatelné teploty vzduchu.

Děkuji vám za vaše krásné komentáře.
Každý den si čtu vaše články, ale jsem nějaká chcíplá vedrem.

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....