Králík na červeno




Králík na červeno

1 králík nebo jen část ( já jsem dala jen předek, zadek se stehny jsem dělala podle jiného receptu )
1 velká cibule
2 lžičky rajského protlaku
1 lžička sladké papriky
vývar nebo 1 kostka hovězího bujónu
trochu majoránky, petrželky naťové
1/4 l kyselé smetany ( nebo zakysané - tu já používám nejraději )
1 lžíce hladké mouky
olej
sůl, pepř

Cibuli a petrželku nakrájíme nadrobno,
králíka naporcujeme,nasolíme, opepříme a
opečeme na rozpáleném oleji po oboustranách do zlatova.
Vyjmeme z pánve a dáme bokem .
Do šťávy po opékání přidáme cibuli, opečeme do zlatova,
vmícháme petrželku, majoránku, rajský protlak, lžičku papriky, poprášíme moukou a
podlijeme bujónem a necháme jednou přejít varem.
Přidáme kyselou nebo zakysanou smetanu.
Vložíme králíka a přiklopené dusíme asi 35 min. do měkka.







Jako příloha se hodí : bageta nebo jiné bílé pečivo, knedlík houskový i bramborový nebo bramborové noky
nebo normální noky


Takto upraveného králíka má ráda celá naše rodina, není cítit "králičinou".

Dobrou chuŤ.

dáša




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....