Koncert ve Vápenkách na Kopanicách


Druhý den večer jsme jeli do Vápenek znovu.
Na koncert Hany a Petra Ulrychových.

Za celý den jsme byli ušlapaní a unavení po výletu.
Oba jsme najednou řekli " pojedeme ? " a naráz zase oba " pojedeme"

A udělali jsme velice dobře.
Hlediště bylo umístěné na svahu kopce a směrem dolů bylo podium.
Byla tu spousta jednoduchých dlouhých lavic ( tak jak bývá v letním kině ).

Podium vyčnívalo do údolí a na protějších kopcích se pásly ovce.
Na západní straně zrůžověla oblaka a pod námi se setmělo.
Byl to nádherný pohled na okolní krajinu.
Hlediště se do osmi večer celé zaplnilo, odhadem tak kolem 6ti set diváků.
Hodně zde bylo také sousedů ze Slovenska.
( Však taky na Kopanicách mají chalupy na Slovensku zahrady u nás a na Slovácku naopak.
Soužití obou národů zde bylo a je bezproblémové. )








Tady usmívající se Hanka - zase ležící.







Nádherné texty, hudba a zpěv.
Oba byli velice příjemní, Petr byl i velmi vtipný.
Na začátku koncertu poděkovali pořadatelům, že byli pozváni.
Milují Slovácko včetně Kopanic, nacházejí zrovna tady ty nejkrásnější inspirace.
Koncert trval skoro dvě hodiny bez přestávky.
Po západu slunce byla dost zima na těch kopcích.

Koupila jsem si CD a dala jsem si ho od Hanky podepsat.
A tady jsem dostala velice moudré ponaučení, když jsem se rozplývala nad koncertem.
" O hlas nejde, ten je dán od Pána Boha "

Přeji vám příjemný zbytek večera a
pohodové podzimní dny.

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....