Dnes na zahradě



Minulý týden nám z ničeho nic vykvetl mečík.
Vloni jsem si koupila asi 15 holandských mečíků na výstavě v Lysé nad Labem.

Všem vyrostly listy a květy nikde.
Jestli to bylo tím vedrem a sem tam zaléváním, nevím.

Další mají nasazeno na květy, které se už asi nerozvinou.
Škoda.

Nebo že by to byly nějaké pozdní mečíky ?Překvapený


Na zahradě nám ještě kvetou :



zmatený mečík




škumpa
Je velice krásný strom, jehož koruna má tvar deštníku a na podzim rudou barvu listí,
ale její kořeny sahají snad k Severnímu moři a k Lamanšskému průlivu.

Vzešlo snad 15 škumpiček od miminek po vysokého puberťáka.
Už z něho byl skoro strom.
Ty menší pravidelně likviduji, ale k těm vyšším se dostal manžel až letos,
když se nemohl dívat na tu spoušť,
kterou jsem způsobila sestřiháním pustorylu, břečtanového plotu sousedů z naší strany a
zmizely škumpy do 1 metru.

Nyní vzdychá, že je vzadu zahradě prázdno.
Ale není, břečtan se už zase " utěšeně" k nám plazí.



rudbekie
A vidíte, už má plíseň - to je to, co mi na nich vadí.
My nic odjakživa chemicky nestříkáme.

muškáty

bakopa spolu s malinkatými begoniemy, ty jsou vidět níže na foto
Já mám nejraději begonie s třapatými mnohavrstvenými květy ve starorůžové barvě.
Letos jsem je nikde neviděla. Staré uschly přes zimu v garáži.


Přeji vám všem slunce v duši

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....