Dnes


Ahoj všichni, moc vám děkuji za projevená blahopřání k mým narozeninám.
Jsem šťastná a dojatá, jsem ráda, že vás mám.
Vůbec všem děkuji za milé komentáře, které mně vždy zahřejí na duši.
Ještě jednou děkuji.


Tak oslavy nemají konce.
Každý týden chodím s kamarádkama
na oběd do restaurace.

Tento měsíc jsem to nestíhala, až dnes.
Bylo mně divné, že hned ráno volala jedna,
během procházky s Jonáškem další dvě a
když jsem se oblékala tak další, jestli už pojedu.
Utíkala jsem na trolej a do toho zase mobil - manžel.
Měl strašně špatný signál, nerozumněla jsem mu ani slovo a on někde v Praze hledal signál,
aby se mě na něco zeptal.
Bože, byla jsem nervozní, že to nestihnu.
Stává se vám to také, že když někam moc pospícháte a máte spoustu
zdržení - sousedka, pošťačka, někdo vám volá a pořád lovíte mobil?

Byly tam všechny ( je nás celkem 7 ).
Moje holky vytáhly tak velkou nádhernou kytici,
že jsem málem spadla ze židle
( byly tam hodně vysoké barové židle u obrovského stolu a já
jsem kratinoha - stoupila jsem na zem a málem jsem
spadla pod stůl a ještě mi chybělo jen asi 7 cm od desky stolu a vyrazila bych si zuby).






A ke kytici italskou bonbonieru v nádherné plechové krabici.
( Já jsem ji na stole viděla a v duchu jsem si říkala, to je nádherná plochá plechová krabice,
ta by se mi líbila na vyšívací bavlnky, aáááách.....)
A byla pro mě!




Už jsem pralinkám dala zabrat - z každé barvy jsem si vzala dva a najednou to bylo deset,
no toto! Manžel si vzal pouze jednu!?

Děkuji vám Jani, Oli, Evi a Evi, Vlaďko a Lído.

Udělaly jste mi velikánskou radost, že jste kvůli mně přišly a
mockrát vám děkuji za dárky a příjemné a veselé setkání.
Bylo to moc prima.

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....