Dočkám se ?


Co se děje u nás na faře ?

Rekonstrukce se blíží snad ( nechci to zakřiknout ) ke konci.
Během oprav se vyskylo několik překážek, které značně
prodloužily plánovanou dobu prací.

Tento rok jsem už podléhala beznaději,
že se snad nedočkám stěhování z města na venkov a
že mně mezi tím dojdou síly na dokončení
mých plánů.
A co si budeme namlouvat, finanace se rozkutálely.


Ale každá nově dokončená práce mě zase nakopla.



Tato fotka mi , bohužel, nejde otočit. Přemýšlela jsem, čím to je.
Včera jsem si uvědomila, že ve foťáku mám nastavené rozměry fotek,
jestli to není tím.
Ve složce vidím obrázek správně svisle a do článku se položí.
Zkoušela jsem ji otočit v počítači, blikala na mě tabulka, že se něco nesdílí.
Musím se na to podívat.
Foto je z června.
Od září fotím jen mobilem, toho mám pořád u sebe.

Pracovala jsem na zahradě a soused od vedle na mě volal :
" sousedko, v sadu vám rostou nějaké houby, asi žampiony ".
A opravdu, nádherné čerstvé žampiony.

Hádejte kolik vážily ?


Horkovzdušný krb.
Byl velký problém sehnat někoho, kdo by prováděl
rozvod tepla.
A představte si, jdu s Jonáškem a přímo ! v naší ulici vystupuje pán
z dodávky s nápisem Topenářství.
Hned jsem ho oslovila a je ruka v nohávě ( jak se říká ).
Ne každý topenář rozumí a dělá rozvod horkého vzduchu.
A tento pán ho dělá už 20 let, hurá!

Vedle keramické desky a trouby na elektřinu jsem vždy toužila po normálním
šporáku na pevná paliva. V našem případě dřeva a dřevěné brikety.
Ideální pro přechodná období.
A je vidět i oheň v topeništi.


Dlažba do chodby - už je položena.

Tak chybí jen rozvést topení z krbu a je ( klepu třikrát na dřevo ) hotovo.

Já bych se klidně stěhovala hned, ale manžel řekl, že až na jaře. Ach jo.
( Do Čech z Moravy jsme se stěhovali 10. prosince. Je pravda, že jsme
měli jen postel, kterou vyrobil provizorně (( na dvacet let nakonec )))
manžel, starou komodu a dvě skříně, postýlku a
velké množství krabic s knihami, gramofonem a deskami.

Přeji vám krásný a poklidný víkend.
Děkuji vám za vaše moc milé komentáře.
Vždycky mě potěší.
Ještě jednou děkuji.

dáša

P.S. Dnes přijedou děti a budou tady do úterkaÚžasný


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....