Inspirace na tvoření




Včera jsem dostala do schránky nové číslo časopisu Ona ví.

Moje srdce se zatetelilo už při pohledu na obálku časopisu.
Horlivě jsem listovala a nad každou novou stránkou jsem jen vzdychala
nad tou nádherou a množstvím návodů na ruční práce.

Potom jsem strávila hodinu pečlivým zkoumáním
pracovních postupů.
Vybrala jsem si několik věcí, co bych chtěla udělat.

Nevím, jak to všechno stihnu.
Tento víkend a příští máme velké oslavy několika jubilejních narozenin,
normálních narozenin a několika svátků.
A vše se bude konat u nás doma.

Mám hlavu jako škopek, co vše budu vařit a péct pro 12 lidí.
Nechci se pouštět do něčeho nového, nevyzkoušeného.
( Děti by měli nejraději palačinky nebo čočku. )

Koncem příštího týdne do 17. 11. budou děti u nás.
Už se těším.
Dodělala jsem přehoz na manželskou postel pro naše mladé.
Už mně byla hanba, slíbila jsem ho na minulé Vánoce.
Jenže oba šicí stroje nejsou v provozu.
Přehoz jsem dělala ručně, šlo to pomalu, je velký 250 x 250cm.
Dodělala jsem ho o dušičkách na šicím stroji u švagrové v Brně.
A jsem šťastná jako blecha, že je hotový.





Pár ukázek z časopisu :















Zaujalo vás něco ?
Těch inspirací najdete v časopise více.
Pokud si nemůžete nebo nechcete kupovat časopis a něco byste chtěli
podle obrázků vyrobit, ofotím vám ráda návod.

Ručním pracem třikrát hurá.

Mějte se moc hezky.
S Usmívající se

dáša


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....