Měsíc listopad



Tento měsíc byl u nás velice rušný.
Věnovali jsme se hodně zahradám a sadu.
Ještě by to chtělo trochu, jak se říká " pofackovat ".
Ale to hlavní jsme dokončili v sobotu a v neděli 22. 11. napadl sníh.

Slavili jsme několikery narozeniny i svátky.
První oslava se konala u nás doma a bylo nás 12 lidí.

Na druhé jsme se sešli u dcery v Praze, protože zeť slavil kulatiny.
Přítel dcery normální narozky, vnučka měla osm let ( to letí ! ) a
tři měli svátky.
Bylo nás dvacet, z toho 7 dětí.


Druhá babička upekla A. dort, byl výborný.

A. hraje na el. piano a jde jí to dobře.

Všichni jsme se výborně bavili. bylo hodně smíchu.


Manžel, aby mi udělal radost,
zasadil do truhlíků na okna kotelny a sušárny do ulice podzimní květiny.
Jsou moc pěkné, že?



Ještě v září na Slovácku jsem dostala od spolužačky z gymplu a kamarádky zároveň
tento krásný špuntový věnec na domovní dveře.Měla jsem velkou radost.
Já bych na to asi trpělivost neměla.
Přidala jsem kuličky a šípek.
Líbí se mi takový přírodní.


A 13. 11. 2015 přišla ta velká hrůza a zrůdnost.





Dnes se mi v kávě z domácího automatu
utvořilo krásné srdíčko.

Doufám a věřím, že Evropa s pomocí NATO pomohou
mírumilovným lidem.




Přeji vám všem příjemný večer

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....