Šití s vnučkou


Dobré krásné slunečné ráno.


V prodlouženém víkendu v polovině měsíce
jsme si vyžádali naše vnoučátka k nám.
Maminka je přivezla a náš dům se hned
rozezněl smíchem a běháním.

Jonášek je s nadšením vítal, myslela jsem,
že mu upadne zadeček od vrtění ocáskem.

Vnučka, jakmile ke mně přilítla do náruče, mi ihned připomněla:
" babi, budeme šít tučňáka, nezapomnělas?".

V kuchyni po té narazila na ježka na špejli v květináči.
" áách, toho ježečka bychom taky mohly spolu stihnout ".

Hned zasedla, namalovala na tvrdou čtvrtku tučňáka a ježka.
Vystřihla šablonu, krejčovskou křídou ( ta se jí moc líbila )
je obkreslila na látku a vystřihla.

Kromě jiných činností jsem jim večer četla knížku
Farma paní Láry Fáry, při něm jsme se smáli až nám tekly slzy.
Jenom děda usnul a děti si rozrušením naopak sedly a
čtení jsme přerušovali jejich postřehy.
Bolela mě žebra od smíchu.

Usnuly někdy kolem 11 hodiny večer a vstávaly v šest.
kdy já jsem měla půlnoc.
Usnuly dříve jen jednou, když se dívaly s dědou na fotbal.

Náš dobračisko Jonášek si od nich nechá všechno líbit a vím, že byľ
v tomto neobvyklém objetí šťastný a pěkně spinkal.
Jsem ráda, že se neudusilMrkající

Všechno jsme to s odřenýma ušima stihli
a byli jsme spokojení.


To je zatím polotovar. Zapomněla jsem ho v té rychlosti vyfotit.
( Manžela jsem poslala do galanterie koupit náplň do zvířátek,
Bránil se, jako bych ho posílala do pekla.
" Co tam budu říkat, když nevím , jak to vypadá a jak se to přesně jmenuje."
Přinesl však přesně to, co jsem chtěla.
A mohly jsme nacpávat s levandulovými květy ježečka.


Dny byly hektické, ale báječné.
Je nám vždy smutno, když odjedou, v tom ztichlém domě.


Přeji vám fanfárový víkend

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....