Šťastné narozeniny




Neděle byla u nás radostná a šťastná.

Přijely dvě dcery s partnery ( prostřední je na universitě v Anglii )
a vnoučátka.

Všechny přípravy jsem v klidu zvládla ( kupodivu jsem nejančila, že to nestihnu).
Přijeli hezky dopoledne, jen pro zetě jel manžel do Trutnova, jelikož zeť tam měl zápas
v softballu.
Mezi tím, než přijeli, ostatní roztáhli stůl a prostřeli.
Kluci šli hrát pozemní hokej na hřiště a
vnučka mi hodně pomáhala.
Je to šikovná holčička.

Po obědě nastal šepot a svolávání všech mimo manžela a mě a
nastoupila fronta gratulantů.

Abyste rozumněli, slavili jsme s manželem společně
60. narozeniny
( manžel po a já před ).

Dostali jsme od dcer doma pečený mrkvový dort
s šedesáti svíčkami - polovina byla se zelenými a polovina s růžovými a
každý si musel sfouknout tu svoji polovinu.
Podařilo se.

Dostala jsem ode všech krásnou kytici v mých oblíbených podzimních barvách.
Je krásně okatá a zářivá, moc se mi líbí.



A potom jsme od dětí ještě dostali společný dárek ( spíše dar ),
který nám vyrazil dech a oba jsme koktali a já jsem byla moc dojatá.


Malé děti nadšeně skákaly a tleskaly.

Mám velice hodné děti i zetě a samozřejmě i vnoučátka.
Jsou pozorní a všímají si, o čem sníme.

Už skoro dvacet let jsme si říkali s manželem,
že bychom se chtěli podívat do Vídně na vánoční trhy ( Weinachtsmarkt ).
K nim nám společně darovavali
nevšední nádherný kulturní zážitek !

Nikdy jsem si ani nepomyslela, že bych mohla jet
do Vídně do Opery.

Všechny je mám ráda, objímám je a
MOC JIM DĚKUJU.





Přeji vám všem hodně radosti a štěstí.

dáša


P.S. byla jsem rozrušená a manžel asi také tak, že jsme ani nefotili a
dokonce jsme po procházce neotevřeli ani víno.
Před obědem jsme si přiťukli sektem.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....