Tip na knihy




Jsem nějaká divná.
Práce až nad hlavu, a přece každý den tento týden píšu článek.
Je to asi tím, že mám tolik zážitků a fotek od léta,
o které bych se s vámi ráda podělila, a
nevím, jestli vás to bude zajímat i v zimě,
co se vše dělo v létě a v září.
Mám tolik restů!

Teď do Vánoc bude čas letět jako splašený.
Už se těším na mezivánoční dny.
Budeme dojídat zbytky a rozvalovat se a číst a číst.

Minulý týden jsem si pro sebe koupila tyto knihy
( kromě Pátera Ferdy, kterého jsem dočetla) :








Jonášek je rád, když si sednu.
Momentálně je natažený za mými zády. Musí se mě dotýkat.
Hřeje jako kamínka.

Přeji vám báječný víkend.

Zrovna z éteru zaznělo, že nás čeká exluzivní neděle s počasím.
U nás je inverze, ale slunko přece svítilo, bylo takové bledé.

Už jste napsali Ježíškovi ?
Já ano.
Několik let jsem zmodernizovaná ( a Ježíšek také )
posílám svá přání mailemMrkající

dáša


P.S. Jdu péct manželovi narozeninovou bábovku a dát vařit brambory na bramborový salát.
P.P.S. Myslím, že jsem byla hodná a dostanu aspoň něco.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....