1. půlrok roku 2015



Leden a únor jsou většinou klidnými měsíci. Alespoň pro mě ( pokud nejsem nemocná ).
Mám čas na čtení, ruční práce, na hraní s Jonáškem, na návštěvy u dětí.
Manžel, chudák, hned vlítne do pracovního procesu.




Leden byl suchý a na naše poměry teplý, dokonce začaly kvést některé keře.


ÚNOR





Jak vidíte bylo slunečno.

Konečně sněží.


BŘEZEN


A sněží až do 2. března.



Velká bouře 31. března. Oblaka byla černá jako uhel. Začíná prosvítat přes mraky slunce.

Po bouřce - Jonášek kontroluje stav na předzahrádce a na ulici.
Při bouřce mně skočil na klín a já jsem ho přikryla dekou.



DUBEN



V dubnu začaly práce na zahradách a v sadu. Bylo krásně.


Kvetou stromy a tráva je posetá chudobkami a v sadu pampeliškami..


KVĚTEN


byl suchý a velmi horký, ale pro mě báječný.
Celý měsíc jsem byla na Slovácku.






Žítková - moravsko-slovenské pomezí - kopanice, říká se tomu v Uh " na konci světa ".
Krajina nádherná a tajemná. Sešly jsme se 3 blogerky na výletě.
Psala jsem ( snad ) o tom článek.

Kostel na Masarykově náměstí z parku, který je krásně udržovaný.
Čerstvě zasetá tráva a zasazené stromky.


S Jonáškem u řeky Moravy - šílená vedra celý měsíc. Sbírala jsem jitrocel.




Největší událost roku.
Většinu spolužáků jsem neviděla od maturity.



Sraz spolužáků z gymplu po 40ti letech! S holemi naše třídní profesorka.
Chudinka je nyní v nemocnici.

Před 41 lety. Jak si mě představujete ? Poznáte mě ? ( rozluštění v příštím článku ).

Sraz se konal u jednoho spolužáka na zahradě a v průjezdu domu. Perfektní, šťastný, radostný a ukecaný.
Sad plný švestek a za ním směrem k nám do kopce vinohrad, hned za barákem, jak je zde zvykem.



ČERVEN






Červen byl také velmi horký, bylo sucho.
Na poslední fotce jsou fr. buldočci - černý Henri ( je už staý, chudáček, ani ze schodů nesejde ),
bílá je Baruška. Jsou oba velice mazliví, ale fotit se nechtěli.
Na faře s nimi byli přátelé mladší dcery.

Přejela jsem si znovu fotky v článku a je mi jasné, že počasí bylo " zvláštní " s nadprůměrnými teplotami,
že mně to připadalo nepřirozené, a proto mám spoustu fotek z přírody.
A to jsem ještě netušila, co přijde o prázdninách.


Děkuji vám, kteří navštívíte a případně komentujete moje články.
Jsem moc ráda, že vás něco zaujme, snažím se o to.
Všechny vás srdečně zdravím a přeji vám samé šťastné dny a Slunce v duši.

dáša


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....