Léčím se




Vítám vás všechny, kteří nakouknete do mého blogu.
Každý den čtu vaše články.
Dnes napsala článek i Ajka. Už delší dobu jsem si říkala, co je s ní. Pořád šije ?

Asi jste si všimli, že píšu víc článků. Mám více času.
Jsem s malými přestávkami pořád nemocná už od prosince.
Únava, bolesti páteře a třeštící hlava, zimnice, afty, opary a bolesti očí
mě ženou do depresí.
Ta nezima oživila všechny bakterie a bacily, dokonce celou zimu útočila i klíšťata.
Nejraději bych se neviděla a někam zalezla.
Dnes mně psaní moc nejde, cítím marnost nad marnost.
Nesmím se rouhat, mám štěstí, že žiju v Evropě tak, jak to je.



Na páteř jsem začala užívat prášek pro koně.
Kůň ale užívá dle návodu daleko menší dávky než člověk.
Hlavní je, že už mohu aspoň o polovinu víc otočit hlavou do boku.
Otáčela jsem se celou postavou.
Také jsem začala minulý týden slyšet.
Přesto mám náladu na bodu mrazu.



Léčím se přírodními léky a bylinkami - tady zázvorový čaj s medem.

Přeji vám pevné zdraví a těm, kteří právě churaví, přeji brzké uzdravení

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....