Orlické hory III - Šerlišský Mlýn


Především vám musím mockrát poděkovat za vaše krásné komentáře a
za vaši podporu v nemoci. Ještě, že vás mám. Vy mi rozumíte.
Děkuji, děkuji, děkuji.


Vzhledem k tomu, že začalo sněžit, dávám sem poslední část našeho výletu do Orlických hor.

Přes Deštnou jsme jen projeli, skončili tam nějaké závody a celé zástupy lidí šly do autobusů a do aut.
Fotila jsem jen z auta.



Vyjíždíme z Deštné. Jsme ojedinělí, ostatní mají namířeno ven z hor.


Dva snímky výše - foceno z auta po cestě na Šerlišský mlýn.

Šerlišský mlýn a náš model Jonášek v kabišku s kožíškem na zádech a v pláštěnce.

To je krása, že?

Takové krápníky jsem už léta neviděla.
Ještě, když byly holky menší, visely ze střech tlusté a
dlouhé krápníky až 70-100 cm, možná i víc.

Tady krásné dílo ze sněhu nějakého dospělého nebo dítěte.


Cesta domů horami, foceno z auta.
Bylo skoro šero a padala mlha.

Přeji vám všem Slunce v duši

dáša

( kéž bych ho měla také )

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....