Orlické hory-výlet 24. ledna 2016 II



Cesta do Orlických hor byla plná vzpomínek. Stejnou cestou jsme jezdili spoustu let s našimi malými dětmi.
Jakmile se rozdalo vysvědčení, vyrazili jsme na celé prázdniny. Byla jsem vážně nemocná a mladší dcerka
trpěla silným astmatem.
Vzpomínali jsme s manželem na naši první cestu, jak jsme se báli, že s kolama na střeše nevejdeme
pod podjezd v jedné vesnici, ve které vesnici jsme si kupovali med, kde česnek nebo v kterých obchůdcích jsme si
koupili křupavé pečivo a maso. párky......

Měli jsme pronajatou faru v Dobřanech.
Chalupa byla stále plná lidí a hlavně dětí. Dodnes všechny děti a jejich rodiče vzpomínají na prázdniny zde.
Když už kluci ( manželé ) neměli dovolenou, tak přijížděli v pátek po práci na víkend.

V zimě jsme s přáteli a jejich dětmi lyžovali v Deštném na sjezdovce Marta.

V Dobřanech je dráha pro motokáry - konají se tam závody ( manžel říká, že jsou známé ) a v zimě tam jezdil
na kopci vlek. Z okna fary jsem na děti viděla. Když jsem měla uvařeno, na smetáku jsem měla barevný hadr
a máchala jsem s ním, aby přišly domů.
Také se stalo, že malé děti si hrály na kopci ve sněhu a na vlek přišla dcerka s kamarádkou.
Pán byl tak hodný, že kvůli nim ten vlek pustil.

I tentokrát bylo všude dost sněhu, byl čistý ( vesnicí jezdí většinou jen místní a asi dvakrát denně autobus )
a i na silnici nerozježděný.

Ve vesnici jsou dva rybníky a domky a chalupy jsou rozhozené po kopci. Krásná vesnička.
Bylo nám tam všem báječně.


Děkuji za vaše krásné komentáře, které mě vždy nakopnou k dalšímu článku.

Buďte zdraví a mějte se parádně

dáša

A teď doufám, že se všichni pokocháte krásnou zasněženou vesničkou.


P.S. Dnes na dvojce v 21,50 hod. dávají krásný film Hořkost.
P.P.S. Nevíte někdo náhodou, proč se mi nedaří napsat něco pod poslední fotu ?










Fara











Jonášek měl ze sněhu velkou radost.
Šel před námi do kopce a když si myslel, že už ho nevidíme,

tak se rozběhl.
Snad by doběhl do vedlejší vesnice přes kopec ( polní cestou ).
My v půli kopce nahoru a Jony už byl za vrcholem.

Zavolala jsem na něj a on takto radostně přiběhl.
Nevím, co kde snědl, když se tak olizoval.

Radost ze setkání veliká.






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....