Poirot a já




je název knihy od představitele geniálního detektiva herce Davida Sucheta.

Přiznám se, že jsem velkým čtenářem Agathy Christie, a Poirota jsem si vždy představovala tak,
jak ho vytvořil režisér dlouhodobého seriálu.
Jeho cupkání v černých lakovaných střevíčkách ( tomu se nedá ani říkat - v botách,
spíše balerínkách), černé ulíznuté vlasy i pečlivě upravený knír, puntíčkářská povaha,
velký gurmán, uctivé jednání vůči dámám...
Mohla bych pokračovat dál a dál, ale vy ho určitě znáte buď z knih nebo ze seriálu,
popřípadě z obojího.

Kniha je krásně čtivá, přečetla jsem ji na jeden zátah a ještě se ráda vracím
k některým pasážím knihy.
Pan Suchet je velmi přívětivý, laskavý a citlivý, skromný, pracovitý a vynikající herec.
Svoji práci bere velice vážně a velmi pečlivě se na roli Poirota připravoval.

Svoji knihu věnoval své manželce Sheile :

Pro moji manželku Sheilu.







Vřele doporučuji k přečtení.

Děkuji vám za vaši návštěvu na mém blogu a

přeji vám samé šťastné dny

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....