Náramky




Minulý týden mně přišel do schránky časopis Ona ví.
Tento pátek ( vlastně včera ) mi přišla Rozmarýna.


Je v nich plno inspirace nejen pro Velikonoce.
Možná se vám něco bude líbit a pustíte se do výroby.




Do této panenky jsem se zamilovala.




To je krása!


Uháčkovala jsem 4 náramky a večer se pustím ještě do dalších dvou.
Byla jsem jimi tak nadšená, že jsem ve středu po obědě s kamarádkami
šla do galanterie (pro ty, které znají Hradec ) na Masarykově náměstí a
nakoupila hodně barevných knoflíků a šest odstínů růžových nití.
A večer jsem začala háčkovat.





Barevnost tašky se mi moc líbí.


Tyto tenisky bych si moc přála, tašku by mně mohli k tomu přidat, že ?




Knihu jsem včera v Luxoru neviděla, nevíte, už vyšla?








A tady radostně běží ježečci k Libušce ( Ježurce ) a jejímu manželovi.





Pro vás kytička pro radost.

dáša





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....