Povedené velikonoční svátky




Po mnoha ponurých týdnech a dnech nás počasí
na Boží hod velikonoční velmi mile překvapilo.
Slunce zalilo světlem možná celou republiku.
Už jsme ani nedoufali.

Zásluhou mojí malé praneteře a našeho Jonáška jsme svátky
prožívali opravdu vesele a radostně.



Přečetla jsem knihu od Áni Geislerové jedním tahem. Áňa píše skvěle a ze života.

Asi Anetce děda pustil její oblíbenou pohádku Máša a medvěd.



Na Boží Hod velikonoční jsme po obědě zašli do DD za babičkou a odtud na dlouhou procházku
do Říček u Brna.








Jako na Václaváku.










Koupila jsem barvy na vajíčka, následně zjistila, že doma mám všechny barvy už čtyřikrát.
V polovině cesty do Brna jsem si vzpomněla, že jsem je doma zapomněla.
Švagrová vyškrabala tyto tři barvy.
Modré vajíčko je strakaté, protože jsem moc rychle šmejdila špejlí, abych zrychlila barvení.


Včera přišel leták z Lidlu a napsala jsem manželovi



Manžel odpověděl


Jeli jsme, koupili jsme kozí sýr, XXL Heru a krůtí stehna, kvůli nimž jsem musela přeskládat narvaný mrazák.
Chtěla jsem dětem koupit trička, kraťasy a ponožky. Vše vyprodáno.

Ještě mě manžel potěšil :
" dostal jsem tvoji SMS na jednání ( 25 lidí ), tak jsem ji všem přečetl,
Rozesmála je, byla veselým osvěžením pochmurné nálady nad hradní politikou.

Dnes je zase škaredě, v devět dopoledne byla skoro tma, prší a fouká silný vítr.

V radiu jsem ráno zaslechla, že Ovčáček na Hradě skončil.
Přestala jsem dýchat a srdce se mi začalo chvět radostí - apríl.
Škoda.

Zítra má moje mladší dcera narozeniny.
Pro mě je pořád tou malou holčičkou, ať si říká, co si říká.


Přeji vám krásný slunečný a pohodový víkend
vhodný pro práci na zahradě

dášaÚžasný




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....