Zahrádka




Vzhledem k tomu, že naše zahrady potřebují naši péči,
rozhodli jsme se, že zahradu u domu v Hk zatravníme.
Bolí mě hodně srdce.
Po pěti letech přemlouvání, jsem nakonec kývla.
Rozhodlo loňské velké vedro, nestačila jsem vše zamulčovat,
také ale vlastně nebylo čím.
Tráva v tom vedru nerostla.

Před týdnem jsem vám ještě u nás vyfotila kvetoucí květinky.

Úplně první, zároveň se sněženkami, kvetla tato něžná kytička.




Je zajímavé, že jsem tu první kytičku viděla čistě bílou, teprve na fotce jsem zjistila, že je modře pruhovaná.
Prozraďte mě, prosím, jak se jmenují obě kytky výše zobrazené.




Probrala jsem silně bergenii. Potvůrka se roztahuje a už měla nadzemní kořeny široké jako hadice od vysavače.
Dělám to každý rok a pokaždé manžel hořekuje, že nám zahyne.





Ty malé střapaté jsou ostrožky, které se samy rozsemeňují a mám jich tady tísíce.
Hodně jich likviduji a také dost jich nechávám mezi zeleninou spolu s měsíčky.




No, a toto, to je velká záhada.
Koupila jsem ji vloni na trhu a v tomto stavu zůstala až do listopadu.
Už jsem ji pak od srpna nezalívala, že je nechám uschnou, ale ne, přežily.
Takto připláclé k hlíně!
Dávám jí tento rok poslední šanci !
Dnes jsem počítala rozkvetlé tulipány a prozatím jich je 41.

O tomto víkendu jsme se plahočili na zahradě, že jsem si nemohla sednout,
ruku mám namoženou a všechny svaly.
Včera jsme byli na Zahrádkářském trhu na Kuksu.
Byl silný hodně studený a ostrý vítr a 3°C nad nulou.
Vzala jsem si zimní bundu a manžel mi řekl, že jsem se zbláznila, skoro květen a Ty v zimní bundě.
Nebyla jsem zdaleka sama a on mně pak tu bundu záviděl.
Tam jsme se teda rozšoupli.
Ráno jsem zjistila, že bazalka, ačkoli byla zabalena, zmrzla.
Koupila jsem 8 kusů a nemám nic!
Kytky ( musím zaklepat ) vydržely, i když některé jsou vysoké a čouhaly tříčtvrtinou výšky nad obalem.

Mějte se všichni fanfárově

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....