Co jsem si koupila v božím obchůdku




Tolik krásných věcí, že mně přecházel zrak.
Všechno jsem nevyfotila, ale mohu vás ubezpečit, že mnoho
věcí jsem ještě nikdy neviděla a ani neviděla pohromadě.
Až na fotkách jsem zjistila, co tam ještě paní prodávala.
Ještě pár ukázek.










Těch krajek bylo velké množství.
(( a stuh několik set ( zpředešlého článku) ))




Vůbec nevím, na co se používají tyto malé kytičky.








A co jsem si koupila?


Jonášek hlídá moje povlaky na polštářích.
Jakmile jsem je povlékla, hned se do nich rozvalil.
No, můžu říct, že se mi zastavil dech nad představou,
že polštáře budou obaleny jeho chlupy.

Jak jsme si ho rozmazlili, takového ho máme a nikomu ho nedáme.







Popsané stuhy a vpravo bílo-růžové jsou lněné. Obaly na květináče.

Ještě jsem si koupila 10 dřevěných rámečků na vytvoření stromu života naší rodiny.
Asi jsem toho koupila víc, protože jsem utratila spoustu peněz,
ale nechala jsem ty věci v Hradišti.

Děkuji vám za vaše krásné komentáře a
přeji vám báječné dovolené a prázdniny

dáša

P.S. Paní měla sympatické ceny.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....